Възможност за връщане в рамките на 30 дни от датата на получаване на поръчката. Инструкции за връщане на стока

Повечето продукти се доставят в рамките на 3 работни дни след изпращане на поръчката от нашия склад в Полша.

Срокът за доставка може да варира в зависимост от наличността на продукта и начина на доставка.

Повече за сроковете на доставка
Nav switch

Въведете фразата за търсене, за да видите подсказките.

Връщане на стока 

Всеки продукт, закупен от Sportano, може да бъде върнат в рамките на 30 дни, считано от датата на доставка. Върнатият продукт не може да носи следи от употреба.   

Как да се върнете?   
По-долу ще намерите инструкции как да върнете продукти в магазина Sportano.   

За регистрирани потребители  

  1. Влезте в профила, от който сте поръчали продукта.  
  2. В "Моят профил" изберете "Връщане на продукт" от лявата страна.   
  3. Изберете съответната поръчка от списъка.   
  4. Изберете продуктите, които искате да върнете, и причината за това.  
  5. Кликнете върху бутона "Връщане на продукт" по-долу.  

За нерегистрирани потребители  

  1. Отидете на страницата "Връщане на продукт за клиенти без регистрация". 
  2. Въведете номера на поръчката и e-mail адреса, от който сте поръчали продуктите. 
  3. Изберете продуктите, които искате да върнете, и причината за това. 
  4. Кликнете върху бутона "Връщане на продукт" по-долу. 
  5. Ще получите потвърждение по е-mail, че връщането е успешно. 

Как да изпратя върнатия продукт?

BАЖНО: Връщането на стоки се извършва единствено чрез куриерска фирма Econt. Няма възможност за връщане на стоки чрез друга куриерска фирма. 

Поставете попълнения формуляр за връщане в пратката, която е приложена към Вашата поръчка. 

- Обезопасете и опаковайте продукта по подходящ начин.

- Прикрепете този формуляр с инструкциите вътре в пратката.

- Занесете готовата пратка в удобен за Вас офис на Econt (списък на офисите е достъпен на: Намери офис | Еконт (econt.com)

ИЛИ заявете куриер за взимане  на пратката от Вашия адрес на Заяви куриер | Еконт (econt.com)

 

 

Адресни данни за връщане на стока:

SPORTANO.COM SP. Z O.O

тел. 024372690

НПЗ Искър, ул. Подпоручик Йордан Тодоров 6

1528 София

 

Пратки, изпратени за наша сметка, НЯМА да бъдат приети и ще бъдат връщани към подателя!

ВАЖНО: Пратки с върнати стоки, изпратени с данни на получател, различни от горепосочените, няма да бъдат получени от нас и обработени! Моля, адресирайте правилно своите пратки, това е отговорност на клиента!

- След като предадете пратката на куриера, запазете разписката за връщане с номера на Вашата пратка. Когато пристигне в склада ни, ще Ви уведомим по е-mail. Изчакайте възстановяването на сумата*.

*ВАЖНО: Процесът по обработване на заявката за връщане и изплащане на сумата обикновено приключва в рамките на 14 дни, считано от датата на получаване на върнатата пратка в нашия склад в Полша. Логистичният център на Econt в гр. София (НПЗ Искър, ул. Подпоручик Йордан Тодоров 6) е единствено транзитна точка, откъдето върнатите пратки се препращат служебно към Полша – имайте предвид, че потвърждението за получаване на Вашата пратка в гр. София не е равнозначно на начална дата за обработване на Вашето връщане на стока.

Възстановяването на сумата ще бъде извършено по същия начин, по който е платена Вашата поръчка. Ако сте платили с наложен платеж или с банков превод, моля, попълнете данните за банковата си сметката в онлайн формуляра за връщане.

 


Често задавани въпроси: 

Покриват ли се продуктите от гаранцията?   
Всички стоки, закупени от Sportano, имат 2-годишна гаранция. Имайте пред вид, че за някои групи продукти (напр. хранителни продукти) може да се прилага различен гаранционен срок.

Всички подробности за гаранцията межете да намерите в раздел "Гаранции и рекламации".  

Как мога да подам рекламация?   

Ако искате да подадете рекламация във връзка с продукт, закупен в магазин Sportano, отидете в раздел "Гаранции и рекламации". Там ще намерите формуляр за рекламация, който трябва да бъде попълнен и изпратен обратно на contact@sportano.bg. Нашият екип ще Ви информира при промяна на статуса на Вашата жалба, както и за по-нататъшните стъпки.  

За кои стоки можете да подадете рекламация?   

За всички закупени продукти, имате право да подадете рекламация. Рекламация за хранителни продукти (напр. хранителни добавки и хранене) трябва да бъде подадена в рамките на срока на годност на продукта. Цялата информация за процедурата и правилата за рекламации можете да намерите в раздел "Гаранции и рекламации", както и в Общите условия на магазина.