• Безплатна доставка
  • Връщане на стоки в рамките на 30 дни
  • Доставка в рамките на 3 работни дни
Nav switch

Връщане на стока 

Всеки продукт, закупен от Sportano, може да бъде върнат в рамките на 30 дни, считано от датата на доставка. Върнатият продукт не може да носи следи от употреба.   

Как да се върнете?   
По-долу ще намерите инструкции как да върнете продукти в магазина Sportano.   

За регистрирани потребители  

  1. Влезте в профила, от който сте поръчали продукта.  
  2. В "Моят профил" изберете "Връщане на продукт" от лявата страна.   
  3. Изберете съответната поръчка от списъка.   
  4. Изберете продуктите, които искате да върнете, и причината за това.  
  5. Кликнете върху бутона "Връщане на продукт" по-долу.  

За нерегистрирани потребители  

  1. Отидете на страницата "Връщане на продукт за клиенти без регистрация". 
  2. Въведете номера на поръчката и e-mail адреса, от който сте поръчали продуктите. 
  3. Изберете продуктите, които искате да върнете, и причината за това. 
  4. Кликнете върху бутона "Връщане на продукт" по-долу. 
  5. Ще получите потвърждение по е-mail, че връщането е успешно. 

Как да изпратя върнатия продукт?

BАЖНО: Връщането на стоки се извършва единствено чрез куриерска фирма Speedy. Няма възможност за връщане на стоки чрез друга куриерска фирма. 

Поставете попълнения формуляр за връщане в пратката, която е приложена към Вашата поръчка. 

- Обезопасете и опаковайте продукта по подходящ начин.

- Прикрепете този формуляр с инструкциите вътре в пратката.

- Занесете готовата пратка в удобен за Вас офис на Speedy (списък на офисите е достъпен на: Офиси и Автомати | Speedy )

ИЛИ заявете куриер за взимане  на пратката от Вашия адрес на тел. 1 7001 7001 (обаждане от мобилен номер) или тел. 0 7001 7001 (обаждане от стационарен номер).  

 

 

Адресни данни за връщане на стока:

Получател: SPORTANO.COM Sp. z o.o. (Клиентски № 13174609)
Тел. 024372690
Адрес за доставка: бул. България 310, гр. Русе (офис на Speedy: РУСЕ-БЪЛГАРИЯ)

Връщането на стоки е за сметка на клиента, освен в случаите на одобрена рекламация (дефектен или грешен артикул).

ВАЖНО: Пратки с върнати стоки, изпратени с данни на получател, различни от горепосочените, няма да бъдат получени от нас и обработени! Моля, адресирайте правилно своите пратки, това е отговорност на клиента!

- След като предадете пратката на куриера, запазете разписката за връщане с номера на Вашата пратка. Когато пристигне в склада ни, ще Ви уведомим по е-mail. Изчакайте възстановяването на сумата*.

*ВАЖНО: Процесът по обработване на заявката за връщане и изплащане на сумата обикновено приключва в рамките на 14 дни, считано от датата на получаване на върнатата пратка в нашия склад в Полша. Складът на Speedy в гр. Русе е единствено транзитна точка, откъдето върнатите пратки се препращат служебно към Полша – имайте предвид, че потвърждението за получаване на Вашата пратка в гр. Русе не е равнозначно на начална дата за обработване на Вашето връщане на стока.

Възстановяването на сумата ще бъде извършено по същия начин, по който е платена Вашата поръчка. Ако сте платили с наложен платеж или с банков превод, моля, попълнете данните за банковата си сметката в онлайн формуляра за връщане.

 


Често задавани въпроси: 

Покриват ли се продуктите от гаранцията?   
Всички стоки, закупени от Sportano, имат 2-годишна гаранция. Имайте пред вид, че за някои групи продукти (напр. хранителни продукти) може да се прилага различен гаранционен срок.

Всички подробности за гаранцията межете да намерите в раздел "Гаранции и рекламации".  

Как мога да подам рекламация?   

Ако искате да подадете рекламация във връзка с продукт, закупен в магазин Sportano, отидете в раздел "Гаранции и рекламации". Там ще намерите формуляр за рекламация, който трябва да бъде попълнен и изпратен обратно на contact@sportano.bg. Нашият екип ще Ви информира при промяна на статуса на Вашата жалба, както и за по-нататъшните стъпки.  

За кои стоки можете да подадете рекламация?   

За всички закупени продукти, имате право да подадете рекламация. Рекламация за хранителни продукти (напр. хранителни добавки и хранене) трябва да бъде подадена в рамките на срока на годност на продукта. Цялата информация за процедурата и правилата за рекламации можете да намерите в раздел "Гаранции и рекламации", както и в Общите условия на магазина.