Възможност за връщане в рамките на 30 дни от датата на получаване на поръчката. Инструкции за връщане на стока

Повечето продукти се доставят в рамките на 3 работни дни след изпращане на поръчката от нашия склад в Полша.

Срокът за доставка може да варира в зависимост от наличността на продукта и начина на доставка.

Повече за сроковете на доставка
Nav switch

Въведете фразата за търсене, за да видите подсказките.

Гаранции и рекламации 

Гаранционни правила  

Стоките, закупени в магазин Sportano, имат 2 години гаранция. Информацията за други гаранционни срокове (напр. за хранителни продукти) се съдържа в продуктовата карта. 


Ако продуктът е повреден по време на гаранционния период, продавачът е длъжен да го замени, ремонтира или да възстанови сумата. Гаранцията не покрива дефекти, причинени от умишлена небрежност или неправилна употреба.    


Повече информация за гаранцията и правилата за рекламация можете да намерите в Общите условия на магазина.


Рекламации 

Искате да подадете рекламация за продукт, закупен в магазин Sportano? Попълнете формуляра по-долу и се свържете с нашия Център за обслужване на клиенти: contact@sportano.bg

Опитайте се да включите възможно най-много детайли: причина за рекламацията, дата на повредата/дефекта и очаквано решение (възстановяване на сумата, замяна с нов продукт или ремонт). Приложете към формуляра снимки на продукта, на които се вижда дефектът.

 

След като ни изпратите попълнения формуляр, трябва да върнете дефектния/грешния артикул с куриерска фирма Econt, адресирайки пратката до:

SPORTANO.COM  SP. Z O.O
тел. 024372690
НПЗ Искър, ул. Подпоручик Йордан Тодоров 6
1528 София

 

От посочения логистичен център на Econt пратките се пренасочват служебно към нашия склад в Полша. Срокът за разглеждане на рекламацията е до 30 дни. Ще получите уведомление по имейл когато процедурата приключи.

Имайте предвид, че тъй като нямаме склад на територията на България, обработката на Вашата рекламация ще започне след получаване на пратката с върнатия продукт в нашия склад в Полша (откъдето и изпращаме всички, направени на нашата страница поръчки). Логистичният център на Econt в гр. София е единствено транзитна точка, откъдето върнатите пратки се препращат служебно към нашия склад. Датата на получаване на Вашата пратка в логистичния център на Econt не се явява начална дата за разглеждането на Вашата рекламация.

 


Често задавани въпроси

Как се използват моите лични данни? Оригинални ли са продуктите, които купувам?  
Всички продукти в магазин Sportano са от проверени марки и производители. Гарантираме, че нашите стоки са оригинални и неизползвани. Ако имате някакви въпроси, моля, свържете се с нашия Център за обслужване на клиенти, където ще получите необходимата информация.  

Как се използват моите лични данни? 
Цялата информация относно съхранението, обработката и използването на Вашите лични данни можете да намерите в нашата Политика за поверителност и бисквитки.  

Мога ли да купя продукти в стационарен магазин?     
Към настоящия момент продажбата на стоки се извършва изключително онлайн. Ако не знаете как точно да поръчате продукт от нас, моля, прочетете инструкциите Как да направя поръчка, където сме описали процеса стъпка по стъпка. Ако имате някакви въпроси, моля, свържете се с нашия екип.