• Безплатна доставка
  • Връщане на стоки в рамките на 30 дни
  • Доставка в рамките на 3 работни дни
Nav switch

Въпроси и отговори 

  • Моят профил 

    Как да създам профил?  
    За да създадете профил, отидете в раздела Моят профил в горния десен ъгъл и след като разширите списъка, изберете Създаване на профил. След това формулярът ще Ви помоли да въведете името си и данните за вход: e-mail адрес и парола.

    Вторият вариант за създаване на профил е да влезете чрез платформите на Google, Facebook и Apple. Ще използваме данните ви, за да създадем бързо профил в Sportano (няма да публикуваме нищо напрофила, който е използван за влизане). 

    Забравих паролата си за вход - какво да направя? 
    Ако сте забравили паролата си за вход, можете да използвате опцията за възстановяване на парола, като кликнете тук. Трябва да въведете e-mail адреса, с който сте създали профила си. След известно време ще получите съобщение по e-mail с линк за възстановяване на паролата. След като кликнете върху линка, ще имате възможност да въведете и запазите нова парола. 

    Възможно ее-mail с връзката за възстановяване на паролада попадне в папката за спам. Не забравяйте да проверите тази папка, ако не сте получили e-mailв основната си пощенска кутия. Ако не сте получили e-mailза промяна на паролата си, моля, свържете се с Центъра за обслужване на клиенти: contact@sportano.bg

    Как мога да променя данните на профила си?
    Можете да променяте цялата информация, която сте въвели в потребителския си профил. Влезте в профила си, като изберете Моят профил->Вход в горния десен ъгъл или като кликнете тук.

    В панела "Моят профил" можете да промените основните си данни: име, фамилия, данни за фактура и адрес за доставка, както и да промените паролата си за влизане.

    Ако искате да промените адреса, трябва да се свържете с Центъра за обслужване на клиенти : contact@sportano.bg

    Как да изтрия профила си? 
    Ако искате да изтриете профила синаSportano.bg, трябва да се свържете с нашияЦентър за обслужване на клиенти: contact@sportano.bg

  • Поръчки 

    Как да направя поръчка?
    Ако се нуждаете от упътваниекак да направите поръчка стъпка по стъпка, моля, посетете нашия раздел "Как да поръчам", където ще намерите цялата необходима информация.  

    Как да използвам код за отстъпка? 
    Ако искате да използвате код за отстъпка в Sportano, добавете продуктите в кошницата си и след това кликнете върху Продължи към касата.  В обобщението на поръчката отдясно, под сумата за плащане, ще намерите опцията Имам код за отстъпка. Когато кликнете върху нея, ще се отвори прозорец, в който можете да впишете кода за отстъпка. Оранжевата стрелка отстрани активира кода за отстъпка. След като кликнете върху нея, сумата на поръчката ще бъде актуализирана.  

    Кодът за отстъпка не се комбинира с други промоции (няма да се активира отстъпка за продукти с отстъпка).

    Защо не мога да добавя даден продукт в количката си?

    За да добавите правилно даден продукт в количката, трябва да изберете неговия размер от списъка (това важи и за обозначението "OS", което се отнася за продукти, които се предлагат в един размер).

    Какъв е срокът за доставка на моята поръчка? 
    Поръчките се изпращат в рамките на 48 часа в работни дни от момента на получаване на плащането. През това време поръчките се обработват.

    Куриерската фирма ще Ви информира по e-mail и/или по телефона за очакваното време за доставка. Можете лесно да откриете и проследите пратката си. Тук можете да намерите цялата информация относно проследяването на пратките.  

    Какви са методите за доставка? 
    Информация за видовете доставка можете да намерите тук.  

    Мога ли да получа фактураза поръчката си?  
    За всяка поръчка се издава фактура. Изпращаме я като прикачен файл в e-mail, потвърждаващ поръчката.  
    Регистрираните потребители имат възможност да изтеглят фактурата от профила си. За да направите това, влезте в профила си, отидете в раздела Поръчки и изберете Фактури.  

    Електронната фактура не е същата като фактурата по ДДС (вж. въпроса по-долу).

    Мога ли да получа ДДС фактура?

    Ако поръчвате като фирма, трябва да въведете всички необходими данни (идентификационен номер по ДДС, име на фирмата и др.) в третата стъпка от процеса на поръчка (Фактура и плащане) и да натиснете бутона "Запази адреса". При финализиране на поръчката трябва допълнително да проверите дали данните съвпадат.

    Мога ли да направя поръчка по телефона или по имейл?

    Не, поръчките трябва да бъдат направени чрез Sportano.bg. Кликнете тук и научете как да направите поръчка стъпка по стъпка.

    Как мога да проследя пратката си? 
    Информация за това как да проследите пратката си можете да намерите тук.  

    Мога ли да променя адреса си за доставка?
    Ако желаете да промените адреса си за доставка, моля, свържете се с Центъра за обслужване на клиенти: contact@sportano.bg
    След като поръчката Ви бъде предадена за доставка, можете да промените адреса си за доставка чрез официалната страница на куриерската фирма.   

    Какво трябва да направя, ако плащането в PayU се провали?

    Ако по някаква причина плащането чрез PayU се окаже неуспешно, в рамките на половин час на вашия имейл адрес ще бъде изпратена връзка за подновяване на плащането. Ако не получите връзката или имате допълнителни затруднения при извършване на плащането, моля, свържете се с Центъра за обслужване на клиенти.

    Предлага ли се международна доставка?
    Поръчките от Sportano.bg се реализират само на територията на България.

    Как и на какъв етап мога да редактирам поръчката си?
    Можете да редактирате поръчката си, преди да започне нейното обработване. На този етап можете да промените: адреса и начина на доставка, данните за изпращане/фактура и съдържанието на поръчката. За целта се свържете снашия Център за Обслужване на клиенти: contact@sportano.bg

    Как мога да отменя поръчката си?
    Можете да отмените поръчката си, преди тя да бъде обработена. За целта се свържете с  Центъра за обслужване на клиенти : contact@sportano.bg

    Защо поръчката ми е била отменена? 
    Анулирането на поръчка може да се дължи на проблеми с плащането (поръчката не е заплатена успешно) или поради това, че продуктът не е наличен.

    При плащане чрез PayU срокът за резервация е 24 часа, а при плащане с банков превод - 3 работни дни.

    Информацията за анулиране на поръчката се изпраща в отделен e-mail и може да бъде намерена в раздела "Моят профил" в раздела "Поръчки".

  • Връщания и оплаквания 

    Как мога да върна продукт?

    Всеки продукт, закупен в магазин Sportano, може да бъде върнат безплатно в рамките на 30 дни. Върнатите стоки не могат да носят следи от употреба. Цялата информация за политиката и процедурата за връщане можете да намерите в раздел "Връщане".  

    Как мога да регистрирам пратка за връщане на уебсайта на Speedy?

    За да заявите куриер за връщане на пратка, кликнете тук и въведете номера на товарителницата, който се намира на етикета на получената пратка. Можете също така да го копирате от потвърждението за доставка на поръчката.

    Колко време имам за връщане/замяна на стоката

    Имате 30 дни от получаването на поръчката, за да замените или върнетевсички или част от закупените продукти

    Как мога да подам рекламация?  

    Ако искате да подадете рекламациявъв връзка с продукт, закупен в магазин Sportano, отидете в раздел"Гаранции и рекламации". Там ще намерите формуляр за рекламация, който трябва да бъде попълнен и изпратен обратно на contact@sportano.bg. Нашият екип ще Ви информира при промяна на статуса на Вашата жалба, както и за по-нататъшните стъпки. 

    За кои стоки можете да подадете рекламация?  

    За всички закупени продукти, имате право да подадете рекламация.Рекламация за хранителни продукти (напр. хранителни добавки и хранене) трябва да бъде подадена в рамките на срока на годност на продукта. Цялата информация за процедурата и правилата за рекламации можете да намерите в раздел "Гаранции и рекламации", както и в Общите условия на магазина.


    Как ще ми бъде възстановена сумата?
    В случай на успешно връщане или рекламация възстановяването се извършва по същия начин, по който е извършено плащането за поръчката. Ако сте избрали да платите с банков превод или с наложен платеж, е необходимо да предоставите данните за банковата си сметка във формуляра за връщане/ рекламация.


    Ще получите възстановената сума по сметкатасив рамките на 14 дни от момента, в който получим върнататастока или след като одобрим рекламацията. На практика плащането се извършва в рамките на 3-5 работни дни. 

  • Сигурност и други въпроси 

    Оригинални ли са продуктите, които купувам?

    Всички продукти в магазин Sportano са от проверени марки и производители. Гарантираме, че нашите стоки са оригинални и неизползвани. Ако имате някакви въпроси, моля, свържете се с нашия Център за обслужване на клиенти, където ще получите необходимата информация. 

    Сигурни ли са плащанията на вашатастраница?

    Онлайн плащанията за покупки в магазина Sportano се извършват чрез платформата PayU. Наличните опции за плащане (дебитна/ кредитна карта и банков превод) са напълно сигурни. 

    Как се използват моите лични данни? 

    Цялата информация за съхранението, обработката и използването на лични данни можете да намерите в разделПолитика за поверителност и бисквитки.  

    Покриват ли се продуктите от гаранцията? 

    Всички стоки, закупени от Sportano, имат 2-годишна гаранция. Информация за гаранционния срок може да бъде намерена в продуктовата карта. Имайте пред вид, че за някои групи продукти (напр. хранителни продукти) може да се прилага различен гаранционен срок.  

    Всички подробности за гаранцията межете да намерите в раздел "Гаранции и рекламации". 

    Мога ли да купя продукти в стационарен магазин?  

    Към настоящия момент продажбата на стоки се извършва изключително онлайн. Ако не знаете как точно да поръчате продукт от нас, моля, прочетете инструкциитеКак да направя поръчка, където сме описали процеса стъпка по стъпка. Ако имате някакви въпроси, моля, свържете се с нашия екип

    Как мога да се свържа съсSportano

    Нашият екип е на Ваше разположение на всеки етап от покупката. Ако се нуждаете от помощ или имате въпроси, моля, свържете се с нас. Можете да направите това чрез формуляра за контакт, e-mail или като директно позвъните нашата инфолиния. Всички данни за контакт можете да намерите тук