Доставката е безплатна за поръчки на стойност над 100,00 лв., които са платени предварително.

Доставката на поръчки с наложен платеж е платена (19,99 лв.)

Повече за цената на доставка
Възможност за връщане в рамките на 30 дни от датата на получаване на поръчката. Инструкции за връщане на стока

Повечето продукти се доставят в рамките на 3 работни дни след изпращане на поръчката от нашия склад в Полша.

Срокът за доставка може да варира в зависимост от наличността на продукта и начина на доставка.

Повече за сроковете на доставка
Nav switch

Въведете фразата за търсене, за да видите подсказките.

Trec Nutrition

Trec Nutrition е полска марка, създадена през 2001 г., която предлага гама от специализирани хранителни добавки, хранителни добавки и диетични храни за спортисти. С течение на годините компанията продължава да се разраства, като постоянно увеличава производството си и разработва нови формули за добавки, които носят на спортистите все по-добри резултати по време на всяка тренировка.  

Въпреки че произходът на компанията е тясно свързан с бодибилдинга, марката не се спира само на този спорт и започва да включва качествени хранителни продукти за други спортисти. Понастоящем компанията предлага, наред с други, продуктовата линия Action Line за любителите на спортове на открито и Beltor за спортистите, занимаващи се с бойни спортове 

От 2012 г. насам съществува и собствената на компанията марка Trec Wear с техническо облекло и специализирани аксесоари. Марката непрекъснато си сътрудничи с известни спортисти, които ежедневно използват нейните продукти. Сред тях са Наталия Дамек, Павел Визьолек, Тео Ойдех и Маниек Томчук. Сътрудничеството с тях е довело до иновативни серии продукти и дори до образователни канали и портали за всички, които се интересуват от разширяване на познанията си за различни спортове. 

Trec Nutrition разпространява своите продукти на много чуждестранни пазари, включително в Европа и Азия. За марката е изключително важно непрекъснато да обновява асортимента си, затова екипът непрекъснато анализира нуждите на клиентите и ги използва при разработването на нови продукти. 

Подробна информация Описание