Lacoste е марка дрехи, основана от френския тенисист Рене Лакост. Въпреки че компанията е официално създадена през 1933 г., действията на основателя й още в по-ранните години предвещават появата на модерна марка с елегантни спортни облекла. Още през 1926 г. Рене се появява на турнира US Open с тениска с памучна яка, разработена от самия него, което предизвиква незабавна изненада в индустрията и голям интерес към неговия дизайн. Дългосрочният резултат е откриването на собствена марка дрехи през 1933 г., която произвежда гореспоменатите поло тениски с логото на крокодил, проектирано от Робърт Джордж.
50-те и 60-те години на миналия век са етап на значителен растеж за марката Lacoste. Тогава са пуснати първите модели тениски в различни цветове и дизайни, както и специална линия дрехи, предназначена за най-малките потребители. През 1968 г. бял свят вижда колекция от облекла за зимни спортове, предназначена специално за френските скиори. През 70-те години на миналия век Lacoste стартира първите си рекламни кампании в световен мащаб и скоро след това разширява асортимента си, включвайки стилни слънчеви очила и иновативни обувки за тенис. От самото си създаване марката използва в продуктите си най-съвременни технологии, които пряко повишават качеството на всеки артикул.
Марката Lacoste си сътрудничи с известни спортисти, дизайнери, графични дизайнери и световни институции, с които заедно вдъхва живот на модерни продуктови линии. Някои от сътрудничествата от световна класа, които са били най-важни за развитието на марката, включват сътрудничество с Карл Лагерфелд (Lacoste x Visionaire), с марката Disney (Disney x Lacoste) и с National Geographic (Lacoste x National Geographic).