ENO (Eagles Nest Outfitters) е марка за открито, основана през 1999 г. от братята Pinholster. Първоначално братята пътуват из Съединените щати, продавайки хамаци на музикални фестивали и други събития направо от колата си.
Страстен към пътуването и на открито, ENO иска да даде на хората пълен достъп до релаксация, където и да искат да изследват. Марката се разви, предлагайки разнообразна гама от хамаци и аксесоари, както и разработвайки иновативна система за окачване без възли, която улеснява използването на хамака.
ENO обаче не е само производител на външно оборудване. Марката е силно ангажирана със социални дейности и опазване на околната среда. Работи с организации с нестопанска цел като Дървета за бъдещето (TREES) и 1% за планетата за засаждане на дървета, защита на дивата природа, насърчаване на устойчивостта и подкрепа на общности на открито на местно и глобално ниво. От 2018 г. ENO е финансирала засаждането на милиони дървета, възстановила е над 693 акра земя и е помогнала на хората да се измъкнат от бедността и глада.
Важен аспект от дейността на ENO е и устойчивото развитие. Компанията гарантира, че нейните продукти са изработени от висококачествени материали, често рециклирани или сертифицирани по bluesign®, което гарантира устойчива обработка и производство.